onsdag 17. april 2013

Karen Kristine



Jeg er 22 år gammel og studerer Ernæring, mat og kultur BAC ved UiA. Jeg er født og oppvokst i Kristiansand og fikk just diagnosen irritert tarm etter mange blodprøver og turer til legen. 
På Vgs gikk jeg på Landbruksskole, noe som har gitt meg endel bakgrunnskunnskap om hvordan maten vi spiser blir laget og behandlet. Lenge før den når butikkhyllende. 
Mat er superinteresant! Det er jo umulig å leve uten det  ( heheh... :P) og når vi spiser feil fører det til av vi ødelegger oss selv litt etter litt. Men ernæring kan være og er vanskelig! :) 

På fritiden liker jeg å slappe av med musikk, dans, trening eller venner :)
Trening er blitt en større del av mitt liv, noe som igjen fører til at jeg er blitt mye mer besivt på hva jeg spiser. Nesten alt jeg spiser lager jeg fra bunden av. Da vet en hva som er i produktet :)


Jeg synes det er skikkelig dumt at folk i dag ikke har tid eller kunnskaper om hvordan å lage næringsrik og sunn mat fra bunden av. Og spesielt når det er et økende problem med magelidelser i vesten. Dette er en av grunnene til at vi har valgt å lage denne bloggen :) 

Håper den er tiil hjelp :D




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Drevet av Blogger.